Economia

Virginia Olmos

Responsable de BBVA Contigo a Barcelona

“És prioritari garantir una atenció personal i multiplataforma”

BBVA Contigo ofereix als clients de l’entitat bancària una atenció i relació personalitzades, amb la incorporació d’assessorament i acompanyament cada dia de l’any, vint-i-quatre hores al dia

  • VÍDEO: "BBVA Contigo"
  • Virginia Olmos, a les oficines de BBVA al nucli antic de Barcelona ANDREU PUIG.
Com aposta BBVA per una relació omnicanal amb el client?
La relació amb els clients està en constant evolució. Ens demanen més flexibilitat, més agilitat i possibilitat de relacionar-se amb nosaltres de diferents maneres: a l’oficina, presencialment, a través de l’app, per telèfon o xat. Per BBVA és una prioritat garantir que el client tingui aquest tipus d’atenció multiplataforma i per això la digitalització és una de les nostres grans apostes. Un exemple clar d’aquesta voluntat és BBVA Contigo.
Quins són els principals avantatges d’aquest canal de relació?
Permet fer gestions bancàries de manera ràpida, gairebé en qualsevol moment, amb la seguretat i la professionalitat de BBVA. També es poden signar documents a distància com un préstec o obrir un compte, entre d’altres. A més, hi ha el xat Les meves converses, on es pot parlar de manera segura i intercanviar documents amb el gestor. Per altra banda, des de l’app hi ha moltes possibilitats, com quedar identificat quan fas la trucada, amb un número 900 gratuït, i anar dirigit directament al gestor. El client sempre té el mateix gestor el qual té un equip de banca telefònica que li dona suport i eines per prestar aquest servei al client.
Quina relació estableix el client amb el banc a través de BBVA Contigo?
Ens permet estar amb el client a través del món digital, si ell no pot venir a l’oficina. També pot establir una relació personal amb el nostre gestor i el seu equip. Això permet oferir un servei 24 hores al dia, 365 dies l’any.
Què és el que el client valora més d’aquesta eina d’atenció?
Sabem que agraeix molt tenir sempre la mateixa persona de referència, i també el fet de tenir un equip de banca telefònica que dona suport per donar cobertura a les necessitats de cada client.
BBVA Contigo funciona des de fa sis anys. Quina ha estat l’evolució?
Va néixer el 2011 per oferir una atenció als clients més remots. Ara, les funcionalitats digitals han estat la darrera evolució que ens han permès millorar la nostra capacitat de resposta i de gestió.
Hi ha previst novetats per incorporar-hi?
Treballem per una innovació constant per millorar el servei al client. Actualment s’està treballant per ampliar les capacitats del ‘call center’ i poder incorporar tota l’operativa i contractació en signatura a distància.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

La farmacèutica Esteve inverteix 100 milions en una nova planta a Celrà

CELRÂ
economia

Cinquanta contribuents sumen un deute amb la Hisenda catalana de més de 83 milions

barcelona
economia

Criteria dobla la seva participació a Telefónica amb l’objectiu de ser el seu primer accionista

barcelona
EMPRESA

Scalpers obre avui les portes d’un nou ‘outlet’ a Llagostera

LLAGOSTERA

El càmping la Ballena Alegre vol ser referent de turisme regeneratiu

SANT PERE PESCADOR
Transport

Air China torna a connectar Barcelona amb Xangai

Barcelona
ECONOMIA

L’enogastronomia, el més valorat pels turistes del Maresme

Mataró
ECONOMIA

Matadepera té l’índex socioeconòmic més alt dels municipis de més de 500 habitants

Barcelona

El mercat d’Olot convertirà les minves de les parades en salses i brous

OLOT