Incrementar les vendes un 15%

L'empresa Alimentbarna té ambicions i vol utilitzar la nova gestió de l'escorxador d'El Carrasclet per ampliar la capacitat del negoci. Burgués va explicar que s'ha marcat l'objectiu d'augmentar un 15% la venda de pollastres tot i ser conscient que «ens hi haurem d'esforçar». L'empresa és de capital familiar i es va registrar amb el nom actual fa disset anys i, des de llavors, no ha parat de créixer. Segons Burgués, el ritme ha estat moderat però cada any s'ha ampliat el negoci entre un 8% i un 12%. L'any 2009 l'empresa va facturar 30 milions d'euros, la qual cosa suposa que es van sacrificar 6 milions de pollastres –que es venen a 95 cèntims en viu segons la llotja de Bellpuig, que és la indicativa–, cap a 13 milions de quilos. Amb aquesta operació nova, Alimentbarna, «queda més arrodonida», cosa que permetrà encara més continuar obrint més vies de negoci. L'empresa té cap a 90 granges repartides per tot el territori català i ven els productes al major, a centres comercials a més d'oferir serveis a petits comerços. Una part de la producció se separa i es treballa segons el ritu halal, ja que el 7% dels clients són musulmans. Amb la crisi, «hi ha més dificultats per vendre i has de ser una mica artista» per resistir les contradiccions del mercat, però l'aposta per la qualitat, ha de permetre obrir horitzons nous, segons el gerent d'Alimentbarna.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.