Més comunicació i formació per al sector del moble de la Sénia
Senyalitzar millor els accessos, potenciar el turisme de natura i crear sinergies amb el sector del moble. Són línies estratègiques amb les quals està treballant la Sénia (Montsià) per rellançar-se.
Ho va comprovar ahir la directora general de Comerç de la Generalitat, Montserrat Vilalta: “Hi ha projectes per donar suport, com en l’àmbit de la comunicació, a la marca La Sénia, País del Moble: la formació o activitats específiques per a col·lectius concrets com ara prescriptors o decoradors.”
Durant la visita, Vilalta va mantenir converses amb diverses empreses instal·lades al municipi. En la jornada hi van participar la Federació de Comerç del Moble, la Federació de Comerciants i l’Associació d’Artesania per aportar diverses propostes per treballar i donar a conèixer l’eix turístic a través del web visitalasenia.com.
L’alcalde, Joan Moisés, recorda que, més enllà de les fàbriques de mobles, hi ha una dotzena de botigues que engloben 20.000 metres quadrats, “l’àrea comercial del moble més gran de Catalunya”. “Oferim valor afegit, com ara postvenda o acompanyament en projectes a mida”, afirma.