Economia

El Vívid programa a la Costa Brava una quarantena d’activitats enoturístiques

Tastos de vins dalt de globus aerostàtics, un cicle teatral entre vinyes, tastos amb personalitats i en llocs singulars, entre les propostes per aquest abril

Tastos de vins dalt de globus aerostàtics o en espais singulars com ara el castell de Requesens. Tastos acompanyats de persones vinculades al món del vi com ara l’escriptora Empar Moliner, l’elaborador de vins Carles Xuriguera, el periodista Marcel Gorgori o l’escriptor Martí Gironell o tastos de vins enmig de píndoles de microteatre. Aquests són només alguns exemples de la quarantena d’activitats enoturístiques previstes en la programació del Vívid d’aquest 2018 que se celebra durant tot el mes d’abril a l’Alt i el Baix Empordà i que va ser presentada ahir al matí a Girona.

“S’ha acabat el tast típic al celler i prou. Ara fem activitats molt innovadores”, afirmava ahir Ramon Ramos, director del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, entitat que impulsa el Vívid amb el suport i la participació del consell regulador de la DO Empordà, cellers de la DO Empordà, ajuntaments i empreses turístiques del territori, a més de 105 socis del club de màrqueting de la Ruta del Vi de la DO Empordà.

Les activitats previstes s’han agrupat per zones i setmanes per concentrar-les cronològicament i geogràficament, amb l’objectiu de facilitar l’accés dels visitants i que puguin fer més d’una experiència. Així, es faran activitats a la plana de l’Empordà, a l’Albera, al Baix Empordà i al cap de Creus. L’acte de sortida del Vívid serà el diumenge 1 d’abril, amb la segona edició de la Marxa Popular entre Vinyes, en què també es farà la trobada d’instagramers #InstaVivid.

El Vívid, que aquest any arriba a la cinquena edició, va tancar l’edició de l’any passat amb un total de 1.635 entrades venudes.

LA DATA

01.04.18
Dia
que comença el Vívid amb una marxa popular entre vinyes a Vilajuïga. La programació s’acaba el 29 d’abril.

LA FRASE

L’objectiu és crear experiències noves que finalment es converteixin en producte turístic
Ramon Ramos
director del patronat de turisme costa brava girona


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.