Economia

tarragona

El Patronat de Turisme promociona la marca Costa Daurada a Saragossa i Santander

El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha iniciat la promoció de la marca Costa Daurada en mitjans de comunicació locals de les zones d'influència de Saragossa i Santander. L'actuació incideix en la destinació familiar i de proximitat que, en el cas de Cantàbria, fa valer l'enllaç de la línia regular de Ryanair, que connecta les dues zones en menys d'una hora. Pel que fa a Saragossa, la promoció també incideix en la proximitat de la costa a Aragó i s'hi potencia la relació històrica que mantenen. Les campanyes de comunicació tenen el suport dels patronats municipals de turisme de Calafell, Cambrils, l'Hospitalet de l'Infant, Mont-roig, Vila-seca, Reus, Salou, Tarragona, Torredembarra, el Vendrell i de Port Aventura.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia