Economia

La Ràpita renova la imatge amb un procés participatiu

La badia dels Alfacs serà l'element central de la nova marca corporativa de la Ràpita. El consistori estrena una marca que permetrà adoptar versions per cada àmbit o regidoria. Es tracta d'una mitja circumferència que evoca la badia dels Alfacs i d'una erra amb accent, per representar el nom de Ràpita. Ara s'obre un original procés participatiu en què la gent podrà dibuixar els seues propostes del logotip i l'estudi encarregat del disseny les adaptarà. Es distribuiran unes postals en diversos punts de la població, en les quals hi ha dibuixada la icona base i el semicercle blau que representa la badia, per tal que els participants la puguin completar.

“La proposta que ens han presentat aconsegueix crear una identitat pròpia que representi el consistori i la gent, i també ens permet diferenciar-nos de la resta amb una imatge potent que ha de projectar el potencial de la Ràpita creant vincles interns i també de cara a l'exterior”, assegura l'alcalde, Josep Caparrós.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia