Economia

empresa

Llet ATO busca nous mercats a Sud-amèrica

El president de Llet ATO, Jaume Pont, va anunciar ahir que la companyia treballa per obrir nous mercats a Sud-amèrica, tot i que no va voler concretar en quins països. La lletera, amb seu a Vidreres, va decidir obrir-se al mercat internacional davant la crisi del sector de l’any 2016 per l’anul·lació de les quotes. Pont va explicar ahir, en la primera jornada de la 23a Trobada Empresarial al Pirineu, que l’any passat ATO va començar a exportar a la Xina i a Líbia i que “l’any passat les exportacions van representar el 30% de volum de les vendes”.

Llet ATO és participada en el 60% per Natura Llet, una societat limitada participada per set grups ramaders catalans: SAT Sant Mer, de Vilademuls; Can Costa de Manol, de Lladó; Mas Guri, de Cassà de la Selva; Granja el Trèvol, de Vilobí d’Onyar; Can Bes, de Salitja; Mas la Coromina, de la Vall d’en Bas; i la Granja Sant Josep d’Almacelles. El 40% restant el té Corporación Alimentaria Peñasanta, propietària de Central Lechera Asturiana i Larsa.

La 28a Trobada Empresarial al Pirineu ha superat la xifra de 600 inscrits. Sota el títol Estratègies per a un marc canviant, vol posar llum sobre quina influència té en l’empresa, el directiu i l’emprenedor, la problemàtica política interna de cada país i fenòmens d’abast global com ara l’ajustament pendent de l’economia xinesa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia