Turisme de Barcelona fa promoció del comerç local
Nova ruta guiada per les botigues més singulars de la ciutat convida a conèixer el comerç de barri
Turisme de Barcelona ha presentat, dins del marc de l’assemblea del Barcelona Shopping City, que es va celebrar divendres, diversos objectius d’actuació per a la dinamització comercial de la capital catalana. Entre els més destacats hi ha “contribuir a la integració del comerç de barri i de zones comercials de la ciutat que tenen interès i singularitat, a la descentralització com a benefici per als teixits comercials i que connecta les àrees comercial, cultural i gastronòmica amb els visitants a Barcelona”.
Montse Arnau, directora del programa Barcelona Shopping City, va donar a conèixer els nous continguts per promoure el comerç autèntic, com és augmentar la presència d’establiments autèntics i únics en les accions d’informació i promoció de la ciutat.
“Aquest programa se centra a focalitzar les accions per posar en valor la producció i el comerç local, presentar les compres com una proposta diferencial de la destinació i crear eines, productes i serveis que les facilitin”, va explicar Montse Arnau.
Amb l’objectiu de promoure la diversitat comercial, s’han impulsat iniciatives com ara Barcelona Genuine Shops, incorporant experiències i botigues úniques a un recorregut pels comerços més inspiradors de la ciutat. Es tracta d’una ruta guiada per les botigues més singulars i autèntiques de la ciutat, que convida el visitant a gaudir del comerç de barri i zones comercials de la ciutat que tenen interès i singularitat, independentment de la seva localització.
Experiències
Entrar en contacte amb dissenyadors locals de moda i tallers on es treballa amb materials ecològics, visitar alguns dels establiments més emblemàtics de Barcelona, gaudir d’un espai ple d’articles d’artesania tradicional o degustar productes gastronòmics locals com ara torrons, oli i pernil. Aquestes són només algunes de les experiències amb què el programa Barcelona Shopping City pretén augmentar la presència d’establiments autèntics i establir contacte amb els productors d’articles made in Barcelona per descobrir la Barcelona més autèntica i genuïna.