Es promocionarà més creant nous productes i fent descomptes per captar més clientela
L'assemblea de socis de l'Estació Nàutica de la Ràpita aprovarà aquest mes de febrer el pla d'acció 2010, una directriu que inclourà la creació de productes, l'obertura de nous canals de comercialització i descomptes per captar turistes. Pel que fa als productes, es dissenyaran a partir de la combinació de serveis dirigits a diferents segments: famílies, parelles, grups i empreses. També enguany s'editarà un catàleg d'entre 25 i 30 pàgines, una eina de promoció que s'afegirà a les eines d'internet (web, Facebook, blog, etc.) que fins ara ha fet servir l'estació i que es presentarà durant el mes de març al Palau Robert de Barcelona. L'Estació Nàutica de la Ràpita ja ha estat present a Fitur, a Madrid i al llarg de l'any participarà en altres fires turístiques de l'Estat. De la mateixa manera que el 2009, participarà en les jornades gastronòmiques locals i conjuntament amb el Col·lectiu de Cuina de la Ràpita organitzarà Tastamar, una diada que tindrà lloc a principi del mes de juny i que combinarà les activitats turístiques al port de la Ràpita amb la degustació de la gastronomia rapitenca.
Pel que fa a la comercialització dels productes turístics, es mantindrà la central de reserves pròpia i el conveni amb els operadors turístics Atrápalo i Ociotur. A més es posarà en marxa un conveni amb TUI i amb operadors detallistes com Evadium o Inntravel. I per incentivar les vendes, l'Estació Nàutica de la Ràpita incorporarà descomptes. «Oferirem un 5% de descompte en les reserves que es formalitzen per internet», ha explicat el gerent de l'Estació Nàutica de la Ràpita, Jordi López. També es farà una campanya comercial per associacions i grans empreses amb descomptes d'un 8% i se signarà un conveni amb la URV per enviar periòdicament propostes als alumnes amb descomptes del 15%.
La formació dels socis és una altra de les prioritats de l'estació i per aquest motiu s'organitzaran cursos d'anglès, informàtica i atenció al client, les principals demandes dels empresaris.