Economia

campanya de turisme

La Fundació Comas i Esade, pel turisme cultural

la Fundació Jordi Comas organitza, conjuntament amb l’Aula Internacional d’Innovació Turística d’Esade Creapolis, una jornada per analitzar i valorar la Costa Brava com a destinació de turisme cultural divendres (9.30 h) a l’Esade Fòrum del campus barceloní de Pedralbes. El debat coincideix amb la declaració del 2018 com a Any del Turisme Cultural. Els organitzadors han reunit, entre els ponents, Oriol Aguilà, director del Festival Castell Peralada; Glòria Bosch, directora d’art de la Fundació Vila Casas; Assumpció Hosta, directora del Patronat Call de Girona, i Josep Ollé, director dels Jardins de Cap Roig.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El sector de la garrofa planta cara a la marginalitat

Barcelona
Montserrat Peñarroya
Experta en màrqueting digital i negocis digitals, autora d’”Estratègies d’èxit per a empreses culturals”

“L’associació ajuda l’empresa cultural a sobreviure”

Sabadell
DE MEMÒRIA

Virtuts

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Informació especial

La compatibilitat del delegat de protecció de dades amb altres càrrecs

Rebled Bellvehí Advocats
Informació especial

Ensopegar amb la mateixa pedra

Advocada del despatx Lleal Tulsà Assessors
Unió Europea

L’economia europea creix una dècima per sota del previst

tecnologia

El cap de Telegram diu que l’acusen de “delictes comesos per tercers”

barcelona
Economia

Aval del BCE a l’opa del BBVA sobre el Banc Sabadell

barcelona

JARC estima pèrdues de fins al 90% a la vinya de la Terra Alta per la sequera

gandesa