Empreses
Wolala
Wolala ja té vint botigues
N’ha obert tres durant el mes de març, una d’elles, franquícia
La marca estrena el seu establiment més emblemàtic al mercat de Santa Caterina, en un local de 300 m²
Wolala, la cadena de botigues de tall basar però d’estil modern, ha arribat al total de vint establiments durant el mes de març, amb l’obertura de tres botigues a Barcelona, València i Valcarlos, a Navarra, aquesta darrera en règim de franquícia. Segons ha informat la companyia, amb seu a la Jonquera, amb aquestes tres obertures, l’empresa tindrà 20 botigues en total, de les quals set seran a Barcelona; dues, a Girona, Sabadell, Mataró, Lleida; dues, a València; dues, a Navarra; una, a Castelló de la Plana, i tres, al Pertús i la Jonquera.
L’establiment inaugurat a Barcelona durant aquest primer trimestre ocupa una superfície de 300 m² al bell mig de Ciutat Vella, davant de l’emblemàtic mercat de Santa Caterina, i es convertirà en una botiga insígnia o flagship de la companyia, que està especialitzada en la venda de productes per a la vida quotidiana de marques exclusives i a preus baixos. Wolala destaca en productes per a la cura personal, estris i petits electrodomèstics per a la llar, petites joguines i tota mena d’aparells electrònics o productes per al viatger. A banda, ha inaugurat, en plenes Falles, un segon establiment a la ciutat de València, en un local de 350 m². La tercera botiga que ha obert aquest primer trimestre del 2018 és una franquícia situada a Valcarlos, Navarra, que ofereix la major superfícies de venda de la marca, amb 800 m². El pla de negoci de Wolala per a enguany preveu l’obertura de 25 noves botigues i una inversió de fins a 10 milions d’euros. A banda, s’estima que caldrà contractar vora un centenar de treballadors.