Economia
Bon Preu va guanyar un 12,4% i factura 1.347 milions d’euros
El grup Bon Preu va tancar l’exercici del 2018, el passat 28 de febrer, una facturació de 1.347 milions d’euros, la qual cosa representa un increment d’un 12,4% amb relació a l’any anterior. Al llarg de l’exercici, el grup amb seu a les Masies de Voltregà ha invertit més de 145 milions, principalment destinats a la construcció de nous establiments i a l’impuls del nou servei de compra a través d’internet, segons va informar ahir la companyia a través d’un comunicat.
El grup ha obert en l’últim any nou establiments: sis hipermercats Esclat (Sant Cugat del Vallès, Girona, Tarragona, Lloret de Mar, Castelló d’Empúries i Tossa de Mar) i tres supermercats Bonpreu (les Corts de Barcelona, Vilanova del Vallès i Ulldecona), així com cinc gasolineres EsclatOil (Lliçà d’Amunt, Castellbisbal, Ulldecona, Vilanova del Vallès i Castelló d’Empúries).
Al novembre, la companyia va llançar el nou web de compra en línia i al gener va estrenar una aplicació per comprar des del dispositiu mòbil. A més, durant l’exercici Bon Preu ha ampliat les referències disponibles en el supermercat en línia fins als 11.000 productes de totes les seccions. Actualment, el servei d’entrega a casa de la compra en línia està actiu a les poblacions de Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta.