Noel tanca el 2018 amb una facturació de 277 milions d’euros
Amb un increment d’un 8,2%, manté la línia de creixement sostingut manifestada els últims anys
La càrnia de Sant Joan les Fonts Noel Alimentària ha tancat el 2018 amb una facturació de 277 milions d’euros, un 8,2% més respecte a l’any anterior. Continua, així, la tendència de creixement sostingut dels darrers anys. Pel que fa a la producció, ha assolit les 66.665 tones, un 12,7% més que el 2017. Amb presència en més de 60 països, l’estratègia internacional de l’empresa es basa a consolidar els mercats on ja té presència i començar a expandir-se en països com ara els Estats Units, la Xina i Llatinoamèrica. Durant el 2018, la càrnia ha invertit 14 milions, 6 per ampliar la secció de cuits.
Els cuits que elabora Noel Alimentària són la principal activitat, si bé ha fet una aposta per la diversificació de negoci amb l’entrada en segments com ara les pizzes refrigerades artesanes de gamma alta, el sushi, l’snacking carni o els productes per a usuaris amb dietes flexiterianes. Per aconseguir-ho, durant el 2018, va crear Sensei Sushi, amb una inversió de 2,5 milions d’euros, dedicada a la producció de sushi envasat. A més, va llançar el Kubdu Mediterranian Biltong, un producte que té l’origen en una empresa emergent que Noel va adquirir a finals del 2017.