Noel Alimentaria renova la gamma Nature de productes sense carn
Els seus envasos redueixen el plàstic en un 70% i són totalment reciclables, a més d’utilitzar paper amb certificat FSC, dins l’aposta per la sostenibilitat
Noel Alimentaria, companyia situada a Sant Joan les Fonts i especialitzada en la producció i la distribució de pernil cuit, curat i serrà, embotits i carns fresques, tant per al mercat nacional com internacional, renova la seva línia de productes sense carn, segons va informar ahir en un comunicat. Així, transforma aquesta línia en la seva gamma més sostenible. Sota el nom Nature (abans Veggie), les cinc referències que la componen –Nature Burger de llenties amb verdures, Nature Burger d’hummus amb bolets, Nature llesques amb olives i pebrots, Nature llesques amb espàrrecs i Nature llesques amb verdures– presenten un 70% menys de plàstic als seus envasos i incorporen paper, material que té el certificat FSC, segell que promou la gestió forestal responsable arreu del món. A més, són totalment reciclables.
Sostenibilitat
Aquesta evolució de la gamma respon a la forta aposta que la companyia està duent a terme en matèria de sostenibilitat, desenvolupant un pla d’acció basat en una producció i comercialització responsables, integrades en una cadena de valor que disminueixi l’impacte ambiental en l’entorn. En aquest sentit, l’empresa afirma que la seva estratègia per fer front al problema de l’excedent de plàstic en l’àmbit mundial se centra a aplicar “el que internament hem denominat les 4 R: reduir, reciclar, reemplaçar i reutilitzar”. “És primordial augmentar l’ús de monomaterials i l’ús de paper en detriment de l’ús de plàstics, així com utilitzar el cartró i el plàstic residual de Noel per a l’elaboració de nous packagings seguint un circuit d’economia circular”, destaca.
Noel Alimentaria és una empresa familiar de quarta generació especialitzada en la producció i la distribució de pernil cuit, curat i serrà, embotits i carns fresques, tant per al mercat nacional com internacional. Amb una facturació de 277 milions el 2018, amb 1.226 treballadors i dotze plantes productives, és una de les principals empreses espanyoles d’elaborats carnis. És present a la totalitat de la gran distribució i amb activitat a més de seixanta països.