L'empresa disposa de 1.600 referències de marques pròpies
L'empresa familiar Miquel Alimentació considera que una de les claus del seu èxit són les marca pròpies del grup, «que ja té 1.600 referències». Aquestes marques corresponen a diverses àrees de productes. En l'àrea d'alimentació, per exemple, les marques de l'empresa són Gourmet, la principal del grup i amb més de 1.200 referències, i Gourmet Premium, una línia de productes exclusius. També en l'àmbit de l'alimentació, la marca Sabor Español, que és una de les novetats d'aquest any i «és la més internacional». Sabor Español reuneix 35 referències pensades tant per al mercat estatal com per a l'exportació.
Micaderm, amb 159 referències, és la marca que engloba els productes d'higiene i cura personal. En l'àmbit de la cura personal, Miquel Alimentació Grup ha concebut una «exclusiva línia de productes cosmètics amb base d'àloe que té el nom de Templa». «Prové de les Canàries i és l'àloe amb més qualitat del món», va explicar Pere Laymon.
la Tembla també és una gamma que s'ha presentat nova aquest any i, segons Laymon, està pensada per vendre's en mercats estrangers, perquè «tant a França com a Alemanya i Anglaterra l'àloe és molt apreciat», però també per distribuir-se a les botigues dels aeroports, en establiments de la costa i també en les botigues pròpies del grup, entre d'altres.
Les 213 referències de la marca Mical inclouen tot de productes dels camps de la drogueria i el basar, i Zero, amb 27 referències, «és la marca especialitzada en preu, tant en productes d'alimentació com de no-alimentació».