Economia

turisme

La Ribagorça estrena logotip per promocionar el turisme actiu

“Ribagorça és Pirineus” és el nou eslògan de la marca del Producte Turístic de la comarca. La imatge simbolitza l'oferta del paisatge, l'esport, el patrimoni i la gastronomia

“Ribagorça és Pirineus”. Aquest és el nou lema per promocionar aquesta comarca de la Franja. Forma part d'un logotip que combina el lema amb el disseny dels atractius naturals, esportius, patrimonials i gastronòmics de la Ribagorça, que va ser presentat ahir dimarts pel director general de Turisme del Govern d'Aragó, Gonzalo Lapetra, i pel president ribagorçà, Josep Franch. També hi va ser present el viceconseller de Turisme del govern aragonès, Javier Callizo, que va explicar que s'ha jugat amb el concepte Pirineus perquè és el marca la diferència i perquè “és el destí turístic més veterà de l'estat en el mercat internacional”.

El nou eslògan de la marca del Producte Turístic de la comarca de la Riibagorça suposa !tot el conjunt de potencials recursos turístics de la zona perquè, de fet, el turista compra un destí únic”, va dir Javier Callizo.

La nova cara del producte turístic ribagorçà forma part del Pla de Competitivitat, que es va iniciar l'any passat i que s'ha d'anar executant fins l'any vinent. La inversió total és de 2.500.002 euros, finançats conjuntament pel govern espanyol, el d'Aragó i la Comarca de la Ribagorça.

Més accions

El pla també inclou accions de formació i professionalització dels recursos humans, i la sensibilització de la població i els agents locals. També preveu actuacions de senyalització i informació turística, de millora d'accessos i entorn, de promoció turística, i de millora d'oficines de turisme i museus, entre altres.

LA XIFRA

2.500.002 euros
És la inversió total del Pla de Competitivitat, en el qual s'inclou el nou logotip de la Ribagorça.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Es preveu que el 36 per cent de la producció catalana de poma es culli a Girona

GIRONA

La Cambra de Comerç de Barcelona avisa que el turisme “no pot tenir un creixement infinit”

Barcelona

L’empresa de reciclatge ACIN compra l’antiga tèxtil Nylstar per 8 milions

blanes
economia

Naturgy consolida resultats rècord amb uns beneficis de 1.043 milions d’euros el primer semestre

barcelona
economia

El Sabadell dispara el benefici un 40,3% fins assolir un rècord de 791 milions de beneficis

barcelona
economia

Els contractistes d’obres lamenten que la construcció continuï perdent pes a l’economia catalana

barcelona
HABITATGE

Més de mil euros de lloguer per un pis a dotze pobles del Maresme

Mataró
ECONOMIA

Els esports nàutics atrauen més turisme estranger a Barcelona

Barcelona

ITC guanya potència amb l’entrada en el grup Verder

Santa Perpetua de Mogoda