Economia

turisme

La Ribagorça estrena logotip per promocionar el turisme actiu

“Ribagorça és Pirineus” és el nou eslògan de la marca del Producte Turístic de la comarca. La imatge simbolitza l'oferta del paisatge, l'esport, el patrimoni i la gastronomia

“Ribagorça és Pirineus”. Aquest és el nou lema per promocionar aquesta comarca de la Franja. Forma part d'un logotip que combina el lema amb el disseny dels atractius naturals, esportius, patrimonials i gastronòmics de la Ribagorça, que va ser presentat ahir dimarts pel director general de Turisme del Govern d'Aragó, Gonzalo Lapetra, i pel president ribagorçà, Josep Franch. També hi va ser present el viceconseller de Turisme del govern aragonès, Javier Callizo, que va explicar que s'ha jugat amb el concepte Pirineus perquè és el marca la diferència i perquè “és el destí turístic més veterà de l'estat en el mercat internacional”.

El nou eslògan de la marca del Producte Turístic de la comarca de la Riibagorça suposa !tot el conjunt de potencials recursos turístics de la zona perquè, de fet, el turista compra un destí únic”, va dir Javier Callizo.

La nova cara del producte turístic ribagorçà forma part del Pla de Competitivitat, que es va iniciar l'any passat i que s'ha d'anar executant fins l'any vinent. La inversió total és de 2.500.002 euros, finançats conjuntament pel govern espanyol, el d'Aragó i la Comarca de la Ribagorça.

Més accions

El pla també inclou accions de formació i professionalització dels recursos humans, i la sensibilització de la població i els agents locals. També preveu actuacions de senyalització i informació turística, de millora d'accessos i entorn, de promoció turística, i de millora d'oficines de turisme i museus, entre altres.

LA XIFRA

2.500.002 euros
És la inversió total del Pla de Competitivitat, en el qual s'inclou el nou logotip de la Ribagorça.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

L’atur juvenil mundial marca la xifra més baixa dels darrers quinze anys

barcelona
economia

El Prat bat un nou rècord al juliol: més de 5 milions de passatgers

barcelona
economia

Es dispara el nombre de persones i empreses que no poden fer front als seus deutes

barcelona
VILOBÍ D’ONYAR

L’aeroport de Girona-Costa Brava supera el milió de passatgers

VILOBÍ D’ONYAR
economia

L’aeroport del Prat supera els cinc milions de passatgers al juliol i bat un nou rècord històric

El Prat de Llobregat
GIRONA

Joieria Quera obre la seva quarta botiga física a Sant Sebastià

GIRONA
L’ALTRA POTA DE LA MAJORIA

La clau d’una caixa d’obertura retardada

Barcelona
Informació especial

Impactar una marca en tres segons

Consultora de comunicació de Lleal Tulsà

L’Estat inverteix el 45% del que pressuposta

Barcelona