Economia

Campanya amb deu experiències turístiques impulsades per dones

El Patronat de Turisme Costa Brava Girona ha engegat, coincidint amb el Dia Internacional de les Dones, una campanya de divulgació i promoció amb propostes, serveis i experiències turístiques dirigides i impulsades per dones del sector turístic gironí per a visitants i turistes. L’objectiu de la campanya és donar visibilitat a aquest nombrós col·lectiu de professionals de la indústria turística. La campanya es du a terme des de l’1 de març en els perfils genèrics de les xarxes socials del Patronat, així com els perfils propis temàtics, que amplien i divulguen més activitats i propostes turístiques impulsades per dones. La campanya serà vigent fins dijous vinent i utilitzarà les etiquetes #Diadeladona #InCostaBrava i #InPyrenees.

Entre les experiències impulsades per emprenedores de la Costa Brava i el Pirineu de Girona, el Patronat n’ha escollit deu: Fina Puigdevall i Martina Puigverd, del restaurant Les Cols d’Olot, amb dues estrelles Michelin i una estrella verda de sostenibilitat; Carme Casacuberta i Carlota Pena, de Vinyes Olivardots, a Capmany, que proposen una experiència enoturística de la Ruta del Vi DO Empordà mitjançant un vermut gastronòmic, i Rosa Duran, de GIGS Girona, que proposa descobrir els tresors culturals més exclusius mitjançant visites guiades temàtiques. També Annick Galimont, ceramista de la Bisbal d’Empordà, que organitza tallers de ceràmica creativa o decorativa; Marta Xuclà i Piluca Paulí, de Gla Empordà, promotores i organitzadores d’esdeveniments i creadores d’experiències regal, i Marta Romaní, de Nutrició Conscient, que ofereix una experiència gastronòmica saludable en plena natura al Baix Empordà. Finalment, també Anaïs de Villasante, d’Aromes al Bosc, que ofereix un bany de bosc com a experiència sensorial; Beth Cobo, de Trescàlia a la Garrotxa, com a promotora d’activitats a la natura i de senderisme al detall; Eva Martínez-Picó, del restaurant Can Jordi, el refugi Els Estudis i l’estació Domini d’Isards, a Espinavell, i Louise Laker, d’Eat Sleep Cycke, de Girona, agència de viatges especialitzada en l’organització de viatges de ciclisme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

El Barcelona Deep Tech Summit preveu doblar el nombre d’assistents

Barcelona

Destinaran 23.000 euros per ajudar a joves estudiants i esportistes

figueres
economia

Campanya per atraure turisme nòrdic fora de temporada

tossa de mar
economia

Inici de la collita de poma gala: peces més petites per les gelades de l’abril però més producció

Bell-lloc d’Urgell
economia

Creix el lloguer de piscines particulars per hores a Catalunya

Mataró
economia

Denuncien que han d’atendre 11 persones que treballaven a més de 40 graus

Cambrils
SERVEIS

Personal de neteja i administratius, els més buscats als Serveis Locals d’Ocupació de Barcelona

Barcelona
empreses

Un tribunal dels EUA dictamina que Google viola les lleis antimonopoli

barcelona
economia

El Nikkei registra la pujada més gran des del 2008 l’endemà de la caiguda

barcelona