Volen fer créixer la marca Arròs de Pals
Impulsen una campanya per aconseguir que tot el producte es quedi a la localitat i no s’hagi de vendre a fora
L’Ajuntament de Pals, amb la col·laboració de la Diputació de Girona, impulsa una campanya de promoció per aconseguir que tota la producció d’arròs que es cultiva als camps de la zona –Pals i rodalies– s’envasi amb la marca Arròs de Pals. El problema és que entre el cinquanta i el seixanta per cent d’aquest cultiu acaba la seva elaboració en altres zones, com ara el delta de l’Ebre, ja que no hi ha prou productors que acabin la seva elaboració. El motiu és que actualment només hi ha dos productors que completen tot el procés sota la marca Arròs de Pals. I, per incentivar que hi hagi més empreses que vulguin afegir-se a les dues actuals, l’Ajuntament ha adaptat el reglament que regula la marca i ha engegat la campanya de promoció per fer-la més coneguda i prestigiar-la.
Les accions de promoció es basen en la comunicació per “augmentar la visibilitat de la marca” a través de les xarxes socials, la web, amb clips audiovisuals o amb la celebració de la Festa de l’Arròs.
Si tot va segons el previst, aquest any s’espera una collita d’arròs de Pals similar a la mitjana de cada any, que volta els sis milions de quilos, tot i la sequera de fa uns mesos.