Economia

Indra crearà 60 llocs de treball a Lleida

Tecnologia

La multinacional de tecnologies de la informació Indra crearà 60 llocs de treball a Lleida i acabarà l'any amb més de 150 treballadors a la seva fàbrica. Si més no, això és el que ha anunciat el director general de la companyia, Josep Maria Vilà, en una visita a la Universitat de Lleida per a la presentació d'un ratolí virtual que funciona amb moviments del cap en el desenvolupament del qual ha participat la seva companyia, la universitat i Adecco.
En la seva intervenció, Vilà ha assegurat que la planta de Lleida és una de les que més bé funcionen de l'Estat i que d'aquesta n'han sortit desenvolupaments i aplicacions per a companyies com el Banc Sabadell i Telefónica.

"A Lleida estem treballant des de fa dos anys al Parc Científic i Alimentari de Gardeny. Ara mateix hem hagut d'ampliar per afrontar el creixement que tenim i ara estem en obres", ha explicat.

El director general ha assegurat també que aquest any que ha acabat ha estat especial per a Indra per la fusió d'Azertia i Soluciona, i en especial ho ha estat per a Catalunya, on actualment treballen 2.600 persones.

Amb més de 23.000 professionals i clients en més de 80 països, la facturació provisional d'Indra va arribar l'any passat a 2.165 milions, i el seu benefici net va ser de 148 milions.

Si es compleixen les seves previsions, la xifra de vendes creixerà entre el 8% i el 10%. El desenvolupament internacional continuarà sent un dels objectius estratègics i les vendes procedents del mercat exterior creixeran a un ritme més gran que les del mercat nacional.

Vilà va xifrar en un 7% de la facturació els recursos que Indra dedica a innovar. "Tot el que sigui innovació ens atreu, ens sedueix a tots els professionals que treballem a Indra", ha argumentat.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.