Beu-te el museu» assoleix una ocupació del 72 %
Lainiciativa «Beu-te el museu», campanya promocional impulsada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona per promocionar de manera combinada l’oferta museística i l’enoturisme de la destinació de la Costa Brava entre el públic de proximitat durant la tardor, ha enregistrat 190 participats i ha assolit el 72 % d’ocupació en les 12 activitats programades dins del cicle, segons informa el Patronat en un comunicat.
Quatre de les activitats programades van exhaurir les entrades i algunes fins i tot van haver d’ampliar l’aforament per poder atendre la demanda.
A la fi de la campanya, tant els organitzadors —el Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona i els dotze museus i dotze cellers de la demarcació de Girona— com els participants en les visites combinades del mes d’octubre han valorat com a «molt satisfactòria» la iniciativa que marida vi i cultura.
En la tercera edició que se celebrarà a la tardor del 2024, el cicle de «Beu-te el museu» oferirà noves combinacions de museus i cellers per tal de renovar l’oferta de propostes inèdites que tant bona acollida han tingut per part d’assistents i també d’organitzadors.