Economia

economia

Comença el saló Alimentaria&Hostelco més ambiciós i amb més presència internacional

El saló professional espera superar els 100.000 visitants

Aquest matí ha obert el saló Alimentària & Hostelco al recinte de Gran Via de l’Hospitalet de Llobregat de Fira de Barcelona. La plataforma internacional de referència de la industria de la alimentació, la gastronomia i l’hostaleria espera superar –d’avui a dimecres– els més de 100.000 visitants professionals i batrà un rècord d’expositors estrangers, un miler dels 3.200 que hi participen. Es preveu que el saló deixi un benefici de 200 milions d’euros.

Alimentària & Hostelco acollull expositors de 65 països, amb especial pes d’empreses d’Itàlia, França, Alemanya o el Regne Unit. Segons el director general d’Alimentària Exhibitions, Toni Valls, en aquesta edició es recupera el mercat asiàtic, que va pràcticament desaparèixer per culpa de la pandèmia, amb expositors i visitants de la Xina, Tailàndia, Corea o el Japó. També s’espera que siguin internacionals de fora l’Estat espanyol, el un 25 % de visitants .

El certamen, organitzat per Alimentària Exhibitions, de Fira de Barcelona, ha preparat aquest any més de 350 sessions, entre ponències, taules rodones, congressos i demostracions -amb especial focus en el canal hostaler- en les quals participaran uns 700 experts de primer nivell. Entre els experts s’espera les conferències de diversos xefs internacionals, com Ferran Adrià i els xefs del Disfrutar, que se’ls espera per aquest mateix matí.

The Alimentària Hub tornarà a ser el centre d’innovació i negoci del saló i reunirà més de 200 experts en gestió, emprenedoria i màrqueting.

En aquesta edició d’Alimentària & Hostelco es donarà un especial protagonisme al canal Horeca, és a dir, al format per a hotels, restaurants i cafeteries. Dels 3.200 expositors l’organització n’espera uns 600 relacionats amb el canal Horeca.

Enguany hi ha un nou espai, The Horeca Hub, dintre del qual hi ha una seccio dedicada al pa, la pastisseria i el cafè, amb degustacions, demostracions, i una altra dedicada a l’oli d’oliva verge extra: The Olive Oil Bar, on tam bé s’hi faran demostracions.

A The Horeca Hub s’hi abordarà continguts clau per al sector com la digitalització, l’atracció i retenció del talent així com el delivery (el repartiment de menjar a domicili). També hi haurà temps i espai per als concursos, entre els quals el del millor cuiner o del millor pizzer de pizza napolitana.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia