Economia

ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

Santa Susanna. El lloc on volem viure i L’oasi del Mediterrani. El municipi maresmenc ha estrenat nova identitat corporativa que posa l’accent en la sostenibilitat i la innovació com a principals atractius de la destinació turística i que busca la implicació tant de la ciutadania com dels sectors econòmics, socials i esportius del municipi. La nova aposta, segons el consistori, substituirà l’escut, que es reservarà pern a comunicacions institucionals, i la marca que el municipi tenia des de feia vint anys. L’alcalde, Joan Campolier, va destacar durant la presentació en societat que la imatge té una doble lectura. On volem viure apel·la als veïns i veïnes per remarcar que viure en el municipi no és fruit de l’atzar, sinó d’una decisió conscient i L’oasi del Mediterrani ressalta els atractius de la població com a lloc que cal visitar.

Santa Susanna s’ha convertit en la primera destinació de sol i platja d’Espanya a certificar la seva petjada de carboni; disposa d’un ambiciós pla de renaturalització del seu front marítim finançat amb fons Next Generation i cada cop més és escenari d’un turisme familiar, esportiu i de congressos que, segons l’alcalde, “és un turisme net i sa”. La presentació de la marca s’ha fet en dues sessions que han aplegat a més de 300 persones, entre veïns, treballadors municipals, representants del sector turístic i dirigents institucionals de la comarca.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
ECONOMIA

Barcelona va superar l’ 1,9 milions de creueristes entre gener i juliol

Barcelona

Set petits productors d’ous ecològics creen la cooperativa La Dotzena

GIRONA

Creixen les iniciatives per fer escalar l’economia als Pallars

Barcelona
Daniel Altimiras
President del centre tecnològic Eurecat

“La pime té encara molt recorregut a fer en R+D+I”

Barcelona

Arquia tindrà aviat la seva versió en banca digital

Barcelona
Agricultura

Arrenca la collita d’ametlla a Lleida amb bona previsió als camps de regadiu

Sarroca de Lleida
agricultura

La sequera farà caure la collita de raïm a la meitat

barcelona
estats Units

Powell confirma que ha arribat el moment de retallar els tipus als EUA

barcelona
economia

Xifres de rècord als hotels catalans tot i el lleu descens de turistes

barcelona