Economia

ECONOMIA

Solsona i Cardona impulsen el relleu generacional en comerços

Donar continuïtat a botigues de tota la vida i evitar que se n’abaixin les persianes per jubilació és l’objectiu de la campanya De mà en mà que els ajuntaments de Solsona i Cardona posen en marxa aquest estiu a través de l’Agència de Desenvolupament Local. A Solsona, si bé la densitat comercial és superior a la mitjana del país, s’estima que els propers anys es jubilaran els titulars de 19 botigues sense relleu generacional garantit. De fet, sis d’aquests establiments continuen oberts per la jubilació activa dels seus responsables. “Les jubilacions de la generació del baby-boom són un repte majúscul per al petit comerç, i des dels ajuntaments cal arremangar-nos i ser creatius per donar-hi una resposta”, ha destacat el dinamitzador comercial, Aleix Solé. En el marc de la campanya es farà una estratègia d’inversió publicitària a les xarxes socials adreçada específicament al públic amb més probabilitats de reemprendre, amb tota la informació dels establiments que busquen relleu. A més, l’Agència de Desenvolupament Local farà l’acompanyament en el traspàs, oferirà formació a les persones reemprenedores en cas que en necessitin, facilitarà informació sobre ajuts i subvencions i assessorarà en l’elaboració del pla d’empresa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia