Economia
Més d’un milió d’euros per a la promoció turística dels pobles d’interior de la Costa Daurada
La Diputació de Tarragona destinarà 900.000 euros entre 2025 i 2027 i ajuntaments i consells comarcals, un total de 150.000 més
El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona invertirà 900.000 euros, entre el 2025 i el 2027, al pla de promoció turística de l’interior de la Costa Daurada, segons ha anunciat el president de l’ens, Carlos Brull. Els ajuntaments i consells comarcals hi sumaran 150.000 euros. En els propers mesos, se signarà un conveni que establirà les actuacions concretes que es desenvoluparan durant el 2025, així com l’aportació econòmica que cada soci hi destinarà. Les actuacions estan ja perfilades i han tingut en compte les aportacions que els representants dels ens locals han fet arribar a través d’enquestes, entrevistes i focus grup que s’han portat a terme.
Amb la inversió es pretén augmentar i millorar el posicionament i la competitivitat de la zona a través del Pla conjunt de Promoció Turística a l’interior de la Costa Daurada. Es definiran actuacions de màrqueting “estratègiques i innovadores, d’alt impacte i orientades a la demanda”. El Patronat pretén “descentralitzar, diversificar i desestacionalitzar l’activitat turística” per “incrementar l’impacte econòmic als territoris de l’interior de la Costa Daurada”.