Economia

ECONOMIA

Lloret Turisme reforça promoció als Països Baixos, Alemanya i Irlanda

Lloret Turisme ha començat l’any reforçant la seva presència en mercats estratègics amb la participació en les fires Vakantiebeurs a Utrecht (Països Baixos), aquest cap de setmana a la Fahrrad- & und WanderReisen a Stuttgart (Alemanya) i a finals de gener es traslladarà a Dublín (Irlanda) per participar a la Holiday World Show, consolidant així l’aposta per la promoció internacional en uns mercats amb un gran potencial per la destinació. Mantenen igualment, però, la participació a la fira estatal Fitur, la setmana entrant.

La primera acció va tenir lloc a Utrecht del 8 al 12 de gener, on va participar a la fira Vakantiebeurs dins l’estand de Catalunya, sota el paraigües de la Costa Brava, juntament amb altres sis municipis del territori. Aquesta fira, amb més de 50 anys d’història, és la principal cita turística dels Països Baixos i destaca per l’interès dels seus assistents en el turisme actiu. Els primers dies es van dedicar a professionals del sector, mentre que el cap de setmana es va obrir al públic final. El mercat neerlandès té un pes rellevant a Lloret de Mar, amb un flux de 45.843 viatgers i 255.067 pernoctacions entre gener i novembre de 2024. Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme, explica que “l’estratègia en aquest mercat passa per mostrar el gran potencial que Lloret de Mar té fora de la temporada d’estiu, amb un entorn paisatgístic i natural molt valorat pels neerlandesos, viatgers que encara massa sovint vinculen la destinació únicament al sol i platja. Aquesta fira és una oportunitat per seguir donant a conèixer els recursos i la proposta de valor de la destinació en turisme actiu i de benestar”.

Des d’aquest dissabte 18 de gener i fins al 20 gener, Lloret Turisme participarà a una altra fira especialitzada en turisme actiu i natura; la Fahrrad- & WanderReisen que se celebra a Stuttgart dins la prestigiosa fira CMT Holiday Exhibition, que l’any passat va atraure més de 234.000 visitants.

L’entitat lloretenca tindrà mostrador propi dins de l’estand de Catalunya, on destacarà els atractius de la destinació per als amants de les activitats a l’aire lliure. El mercat alemany va experimentar un fort creixement la temporada passada, amb 109.500 viatgers i 574.033 pernoctacions entre gener i novembre de 2024, que representa una pujada del 76 % en nombre de visitants respecte a l’any anterior. La gerent de Lloret Turisme, explica que “en aquest mercat, igual que en el dels Països Baixos, apostem per mostrar els atractius de Lloret de Mar durant tot l’any, la destinació està consolidada i és molt coneguda en ambdós països”.

El mercat irlandès

A Dublín, Lloret Turisme participarà en la principal fira de vacances d’Irlanda que, amb més de 30.000 visitants previstos, tindrà lloc del 24 al 28 de gener.

L’esdeveniment començarà amb una sessió exclusiva per a professionals turístics i continuarà amb l’obertura al públic final durant el cap de setmana. A més, Lloret Turisme assistirà al sopar d’entrega de premis als periodistes de l’any, organitzat per la revista Travel Extra.

Irlanda és un mercat amb un gran potencial per Lloret gràcies a les bones connexions aèries de l’Aeroport de Girona Costa Brava, amb vols a les quatre principals ciutats irlandeses. Elizabeth Keegan remarca que “és un mercat en el qual vam apostar de manera clara fa dos anys, i que ha tingut un creixement important a Lloret des de llavors. Els irlandesos valoren molt la oferta de sol i platja amb atractius complementaris com la gastronomia, la cultura o el turisme actiu i que, tant per perfil de client com per estada mitjana i despesa, és un mercat estratègic per a la destinació. A més, els seus mesos preferits per viatjar són en temporada mitjana, fet que contribueix a una millor distribució dels visitants a Lloret al llarg de l’any”.

Fitur, l’altra cita

Aquesta pròxima setmana, del 22 al 26 de gener, Lloret Turisme també es desplaçarà a Madrid en una delegació encapçalada per l’alcalde de Lloret de Mar, Adrià Lamelas, per a participar a la fira turística Fitur, la més important del sector a nivell nacional.

Aquestes accions s’emmarquen dins l’estratègia de Lloret Turisme per diversificar mercats i reforçar el posicionament internacional de la destinació com un referent en turisme actiu, cultural, familiar i de qualitat durant tot l’any.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.