Economia

El Barcelona Meeting Point tanca portes amb un 15% més de visitants

Lacalle assegura que s'han incrementat les operacions internacionals, sobretot en països àrabs, Rússia, Panamà i Brasil

El saló immobiliari Barcelona Meeting Point ha tancat aquest diumenge al migdia la seva 13a edició amb 150.000 visitants, entre professionals i públic general, fet que representa un 15% més que l'any passat, malgrat que aquest cop hi havia la meitat d'expositors que en l'edició de l'any passat.

L'organització ha calculat que 22.105 professionals han visitat els palaus 5 i 8 del recinte firal de Montjuïc des de dimarts, i ha estimat que el volum de negoci que podria haver generat el saló se situa per sobre dels 2.100 milions d'euros.

El president del Barcelona Meeting Point, Enric Lacalle, ha afirmat en un comunicat que els negocis immobiliaris tancats en el saló "s'aniran concretant en els pròximes mesos", i ha assegurat que han representat un "gran increment de les operacions internacionals, especialment en països àrabs, Rússia, Panamà i el Brasil".

Lacalle ha considerat que les xifres del 2009 representen un "èxit de públic i de vendes", i ha afegit que el volum de visitants ha superat les expectatives. "Demostra l'interès que continua havent-hi pel sector immobiliari i la necessitat de comprar", ha indicat.

A més, ha anunciat que l'any que ve s'estrenarà fins el saló una àrea denominada Amèriques Meeting Point, on es concentrarà tota l'oferta immobiliària d'Amèrica del Nord, Central i del Sud, donat l'èxit que aquestes zones han tingut en la negociació d'operacions aquest any.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.