Tendència al luxe

Un dels objectius d'Alqvimia és convertir-se en una marca de luxe, i per aconseguir-ho el mitjà principal que fa servir és la creativitat, amb productes que volen potenciar el benestar i l'autoestima. Els articles d'Alqvimia van dirigits bàsicament a un sector de la població de nivell mitjà o alt i bàsicament femení, tot i que també masculí. La mitjana de preu dels productes és de 50 o 60 euros. Els més econòmics costen uns 20 euros i el més car, uns 300.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Economia

La inflació baixa sis dècimes i se situa en el 2,2% a l’agost

barcelona

La Cambra i l’ajuntament de Blanes sumen esforços per impulsar el teixit empresarial i l’ocupació

BLANES

La Fira del Vehicle d’Ocasió exposarà més de 400 cotxes de 16 concessionaris en tres dies

FIGUERES

L’Espai Gironès sorteja 15.000 euros en compres a l’Alcampo

SALT
Economia

El govern espanyol veta l’opa de l’hongaresa Magyar Vagon sobre Talgo

Barcelona
ECONOMIA

Mollerussa bonifica 58 propietaris de pisos cedits per a lloguer social

Mollerussa
Economia

El BBVA participa a la Barcelona KDD, la principal conferència internacional de científics de dades

Barcelona

Una vintena de restaurants participaran a l’Enfiga’t durant aquest setembre

FIGUERES
economia

La collita de sal del delta de l’Ebre es preveu “molt bona”

La Ràpita