Tendència al luxe

Un dels objectius d'Alqvimia és convertir-se en una marca de luxe, i per aconseguir-ho el mitjà principal que fa servir és la creativitat, amb productes que volen potenciar el benestar i l'autoestima. Els articles d'Alqvimia van dirigits bàsicament a un sector de la població de nivell mitjà o alt i bàsicament femení, tot i que també masculí. La mitjana de preu dels productes és de 50 o 60 euros. Els més econòmics costen uns 20 euros i el més car, uns 300.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
ECONOMIA

Barcelona va superar l’ 1,9 milions de creueristes entre gener i juliol

Barcelona

Set petits productors d’ous ecològics creen la cooperativa La Dotzena

GIRONA

Creixen les iniciatives per fer escalar l’economia als Pallars

Barcelona
Daniel Altimiras
President del centre tecnològic Eurecat

“La pime té encara molt recorregut a fer en R+D+I”

Barcelona

Arquia tindrà aviat la seva versió en banca digital

Barcelona
Agricultura

Arrenca la collita d’ametlla a Lleida amb bona previsió als camps de regadiu

Sarroca de Lleida
agricultura

La sequera farà caure la collita de raïm a la meitat

barcelona
estats Units

Powell confirma que ha arribat el moment de retallar els tipus als EUA

barcelona
economia

Xifres de rècord als hotels catalans tot i el lleu descens de turistes

barcelona