Economia

malgrat de mar

El producte turístic per a Defensa no ha funcionat

El paquet turístic ideat a Malgrat per promocionar el municipi entre els treballadors del Ministeri de Defensa no ha tingut èxit en el primer any de funcionament i, fins ara, s'hi ha interessat molt poca gent d'un col·lectiu d'unes 150.000 persones més grans de 55 anys. Segons va reconèixer en l'últim ple l'alcaldessa i regidora de Turisme, Conxita Campoy (PSC), la iniciativa, que tenia el suport de l'Ajuntament i que apostava per desestacionalitzar la temporada turística, no ha tingut el ressò esperat i s'estan estudiant altres alternatives. Campoy va respondre una pregunta del grup d'ERC, que va recordar que l'acció havia costat al consistori entorn de 7.000 euros. L'alcaldessa va recordar que el sector turístic “és un dels més competitius que hi ha”, però es va mostrar disposada a tirar endavant altres promocions semblants a la recerca de mercats més receptius. “Hem de fer allò que calgui per trobar visitants que donin vida al sector turístic, que no cal recordar que es tracta del gran motor econòmic de Malgrat”, va insistir. El fullet promocional s'ha fet arribar a les setanta delegacions del ministeri arreu de l'Estat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

En marxa el sistema per nodrir d’energia elèctrica els vaixells de la zona de contenidors del Port de Barcelona

Barcelona
economia

Els preus s’apugen sis dècimes a les comarques gironines al juny

girona

Impuls per activar la primera fase del canal Xerta-Sénia a finals d’any

Xerta
economia

Els usuaris del metro creixen un 6% al maig, i superen els 43 milions

Barcelona
turisme

Casa Batlló rep 1,5 milions de visitants el 2023 i supera els 50 milions de facturació

barcelona
política

Catalunya lidera la captació de fons Next Generation a l’Estat

barcelona

Granollers activa un pla per promoure el comerç urbà

Granollers

Eurecat i GironaHub impulsen la generació de start-ups tecnològiques

GIRONA

La pedregada afecta més de 1.400 hectàrees de fruita dolça del Segrià

Lleida