Economia

turisme

Costa Daurada i Terres de l'Ebre ‘desembarquen' a Fitur

El Patronat de Turisme de la Diputació, patronats municipals i agents hi presenten, promocionen i comercialitzen les marques turístiques

El Patronat de Turisme de la Diputació és present des d'ahir a Fitur, una de les millors eines per a la promoció i comercialització dels productes turístics i un dels millors aparadors on es reflecteix l'evolució i l'especialització del sector. El patronat presenta les marques Costa Daurada i Terres de l'Ebre en una promoció que coordina amb una vintena de patronats municipals, entitats promotores i operadors. L'espai de les dues marques està situat dins l'estand de l'Agència Catalana de Turisme.

L'agenda de la fira, de caràcter eminentment professional, inclou reunions amb operadors –Sehrs Espanya; Nevatravel, de Rússia, o Petit Futé, de França–, representants de revistes especialitzades –Viajar, Grandes espacios, Viajes National Geographic– i responsables d'Aeroports de Catalunya i de la companyia Jet2.com.

Accions de promoció

Ahir, en el primer dia de la fira es van presentar el pla de competitivitat de la Tarraco romana, a càrrec del consorci dels municipis que el formen; el nou segell de turisme esportiu, que promou l'Ajuntament i el Patronat de Turisme de Salou, i la campanya que impulsa Turisme de Sant Carles de la Ràpita per atreure turisme de qualitat.

Salou, amb una marca de destinació familiar consolidada, aprofita la fira per presentar els projectes en equipaments esportius que s'impulsen des del municipi per dotar la ciutat dels recursos necessaris per esdevenir una destinació turística esportiva de referència i, especialment, en temporada baixa. Concretament, l'alcalde, Pere Granados, va presentar el projecte de ciutat esportiva, de nou hectàrees, que es completarà amb una inversió privada –Marsopa– que desenvoluparà un complex de quinze hectàrees més.

La inversió pública i privada consolidarà “un resort esportiu a Salou de primera magnitud”, va dir l'alcalde, convençut que el municipi és capaç d'atreure un segment del sector turístic que demana instal·lacions esportives de nivell.

LA DATA

19.01.11
Fitur
, que es va inaugurar ahir, destina tres dies a la promoció professional i obre al públic el cap de setmana.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

La Barcelona Wine Week ja té el 90 % de l’espai contractat per l’edició del 2025

Barcelona
economia

Les comarques gironines han rebut un milió de turistes estrangers fins el mes de juny

girona
Economia

Catalunya rep 9,1 milions de turistes estrangers en el primer semestre de 2024

Barcelona
economia

L’atur trenca la tendència i creix lleugerament al juliol

barcelona

Girona trenca rècords d’ocupació fregant per primer cop els 391.500 afiliats

GIRONA
REGNE UNIT

El Banc d’Anglaterra abaixa els tipus per primer cop en 4 anys, al 5%

BARCELONA
ECONOMIA

El Govern destina 2,1 milions a 137 projectes d’Economia Blava en municipis pesquers

Barcelona
viticultura

El vi i el cava a Catalunya generen 3.200 milions de negoci, el doble que el 2016

Barcelona
gastronomia

Pla per promoure els olis d’oliva verge extra

Barcelona