Nova imatge

Amb el nou any, l'empresa ha decidit canviar la seva imatge, especialment en el seu etiquetatge. Així, del tradicional pot de vidre hexagonal i una etiqueta molt bàsica s'ha passat a un pot rodó i un etiquetatge en què apareix fotografiat el producte en un fons de plata. La impressió es fa a Holanda. A més, han decidit personalitzar la tapa, que ara és de color negre, i no blanca com abans, pensant en el client, i incorpora un text destacat en què es diu amb què es pot menjar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

La Barcelona Wine Week ja té el 90 % de l’espai contractat per l’edició del 2025

Barcelona
economia

Les comarques gironines han rebut un milió de turistes estrangers fins el mes de juny

girona
Economia

Catalunya rep 9,1 milions de turistes estrangers en el primer semestre de 2024

Barcelona
economia

L’atur trenca la tendència i creix lleugerament al juliol

barcelona

Girona trenca rècords d’ocupació fregant per primer cop els 391.500 afiliats

GIRONA
REGNE UNIT

El Banc d’Anglaterra abaixa els tipus per primer cop en 4 anys, al 5%

BARCELONA
ECONOMIA

El Govern destina 2,1 milions a 137 projectes d’Economia Blava en municipis pesquers

Barcelona
viticultura

El vi i el cava a Catalunya generen 3.200 milions de negoci, el doble que el 2016

Barcelona
gastronomia

Pla per promoure els olis d’oliva verge extra

Barcelona