El Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida vol ampliar l'oferta turística

Vol allarga l'estada dels turistes

Les accions internacionals es faran a les localitats de Paris, Londres i Düsseldorf. La Comissió també ha estat informada del pròxim workshop (taller professional) amb touroperadors del mercat alemany que tindrà lloc el 30 d'octubre a la Seu d'Urgell dins del Programa Pirineus i en el que participaran uns cinquantena d'empreses de la demarcació de Lleida. També s'ha donat a conèixer la celebració d'un altre workshop destinat al Turisme Actiu i que tindrà lloc els dies 16, 17 i 18 de juny a València, Madrid i Bilbao, adreçat a operadors i agents turístics i organitzat en col·laboració amb Turisme de Catalunya i amb l'objectiu de captar clients de proximitat.

En l'àmbit de la promoció internacional la Comissió ha estat informada de la important acció promocional que durant tota aquesta setmana està duent a terme el sector turístic del Pirineu i de les Terres de Lleida a la regió de Midi-Pyrénées, amb motiu de l'exposició 'La Catalogne pose ses valises à Toulouse', organitzada per Turisme de Catalunya i coordinada pel Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida en col·laboració amb els diferents consells comarcals, el Consorci del Montsec, la Vall de Boí, Torisme Val d'Aran i Turisme de Lleida amb l'objectiu de consolidar la marca 'Catalunya' en el seu primer mercat turístic emissor europeu. Moncayo ha dit que amb les accions que s'estan fent a la regió Midi-Pyrénées i les que s'han fet a Perpinyà es busca un turisme de proximitat.

Xavier Moncayo ha anunciat que el proper dia 2 de juny es presentarà una campanya publicitària de la demarcació de Lleida amb l'objectiu de fer especial incidència a Catalunya tot i que també s'incidirà de manera puntual a la resta de l'Estat espanyol.

La Comissió de Turisme de la Diputació, celebrada avui a Rialp, ha aprovat també la celebració d'una nova sessió del Fòrum 'Manel Martín' que tindrà lloc el pròxim mes d'octubre i que aquesta vegada tractarà sobre el Municipi i el Turisme. La Jornada pretén ser un fòrum de debat adreçat tant al sector turístic com als ajuntaments per analitzar de quina manera incideix la indústria turística en els municipis i principalment en els petits nuclis de població, com també què han de fer els municipis per millorar el seu potencial turístic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

La farmacèutica Esteve inverteix 100 milions en una nova planta a Celrà

CELRÂ
economia

Cinquanta contribuents sumen un deute amb la Hisenda catalana de més de 83 milions

barcelona
economia

Criteria dobla la seva participació a Telefónica amb l’objectiu de ser el seu primer accionista

barcelona
EMPRESA

Scalpers obre avui les portes d’un nou ‘outlet’ a Llagostera

LLAGOSTERA

El càmping la Ballena Alegre vol ser referent de turisme regeneratiu

SANT PERE PESCADOR
Transport

Air China torna a connectar Barcelona amb Xangai

Barcelona
ECONOMIA

L’enogastronomia, el més valorat pels turistes del Maresme

Mataró
ECONOMIA

Matadepera té l’índex socioeconòmic més alt dels municipis de més de 500 habitants

Barcelona

El mercat d’Olot convertirà les minves de les parades en salses i brous

OLOT