Economia

empresa

La fundació Mona, ara també al sucre

Promerca ha editat en els sobres de sucre la campanya de la fundació

L'empresa Promerca, que es dedica a l'envasat de sucre, edulcorant i cafè amb monodosis, de Sant Boi de Llobregat, ha cedit espais dels seus sucres per a la difusió de la campanya de la fundació Mona, de Riudellots de la Selva. S'ha iniciat una primera producció d'un milió de sobres de sucre destinada a l'hostaleria a Catalunya, impresos per una cara amb 19 fotografies en color dels ximpanzés i macacos de la fundació Mona i pel dors, amb informació relativa a la campanya i la fundació. La campanya té com a objectiu educar i sensibilitzar per protegir, comprendre i respectar els primats col·laborant amb la fundació, i es podrà seguir en algunes xarxes socials com ara Twitter o Instagram amb el hashtag sucrefimona.

La fundació Mona és una entitat sense ànim de lucre que des de fa 10 anys rescata i rehabilita primats provinents de col·leccions privades, zoos i circs en què estan retinguts en pèssimes condicions. Promerca, empresa familiar fundada el 1967, ja havia realitzat anteriorment col·laboracions amb entitats sense ànim de lucre, amb la Generalitat o el Banc Central Europeu, entre d'altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.