Euromadi va superar l'any passat els 12.000 milions d'euros de facturació

La central de compres Grup Euromadi, amb seu a Esplugues de Llobregat, va tancar l'exercici del 2008 havent superat la xifra de 12.000 milions d'euros de vendes totals agregades, segons va informar ahir a través d'un comunicat. Així, la facturació va millorar en més de 298 milions d'euros (poc més d'un 2% interanual) amb relació a l'exercici anterior, i malgrat la conjuntura de crisi econòmica i el fet d'haver-se mantingut en el mateix nombre d'associats a la central, unes 211 empreses, com van confirmar fonts de la companyia.

Al tancament de l'exercici, el grup va obtenir una quota de mercat del 19,04% en el consum de productes de la llar i especialment en alimentació, perfumeria i adrogueria, segons xifres facilitades per la consultora AC Nielsen. De fet, fonts d'Euromadi explicaven ahir que durant l'any passat van funcionar especialment bé les marques pròpies, entre les quals hi ha les de Spar (a finals del 2008, Euromadi va obtenir el 25% del capital de Spar Española i és ja el seu accionista principal), Sellex (adrogueria i neteja), Alteza (alimentació), Centra Line (higiene i perfumeria), Tandy (menjar per a mascotes) i Juliette Crowe (perfumeria).

Cal destacar que, ja en l'exercici del 2009, el grup Miquel Alimentació es va afegir a aquesta central de compres, que suma 15.170 punts de venda.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.