Costa Brava Verd Hotels agrupa 43 establiments
Després de tres anys ha editat un catàleg amb nou disseny i format
L'agrupació d'hotels familiars Costa Brava Verd Hotels, marca que agrupa 28 hotels de costa i 15 hotels d'interior, tots a les comarques gironines, ha editat després de tres anys un nou catàleg d'hotels, l'eina promocional de la marca, que disposa de 68 pàgines amb la informació completa de 43 establiments associats. Es tracta d'una única edició en quatre idiomes (català, castellà, anglès i francès), amb una tirada de 10.000 exemplars, que es distribueix a agències i operadors turístics, institucions, oficines de turisme, patrocinadors i als mateixos establiments del grup. A més, també serà present a les fires turístiques tant estatals com internacionals, sigui a través de la participació directa de la cadena o de l'Agència Catalana de Turisme.
Tota la informació dels establiments del catàleg també es pot trobar al web de la cadena www.reservashoteles.net, on, a més, hi ha informació complementària sobre els serveis, les instal·lacions, la seva situació a Google Maps, les coordenades GPS, els atractius de l'entorn de l'establiment i, evidentment, la possibilitat de reservar habitacions a qualsevol dels 43 establiments, mitjançant un sistema en línia altament ràpid, fàcil i efectiu.
Costa Brava Verd Hotels va néixer el 2000 de la fusió de dues marques, Costa Brava Centre Hotels i Blau Verd Hotels. El nombre d'hotels ha anat creixent fins a arribar als 43 actuals.
Els hotels de la cadena es caracteritzen per “l'ambient familiar, l'àmplia gamma de serveis, una excel·lent oferta gastronòmica i ubicació en entorns altament atractius”. El grup comprèn hotels de totes les categories, des d'una estrella com és l'hotel Ca l'Eudald, d'Alp, fins a cinc estrelles, com és el cas del Mas de Torrent Hotel & Spa, de Torrent.
Actualment, Costa Brava Verd Hotels és “líder en venda de productes de turisme actiu (senderisme, cicloturisme i gastronomia)” i disposa d'un important equip humà per a l'impuls de la comunicació de les marques, la creació de producte i la seva comercialització.