Economia

tantxtant

L'empresa autèntica

“Les empreses autèntiques estan per sobre de la mitjana en capacitat per atraure i establir relacions de lleialtat a llarg termini amb els seus clients i treballadors. Cada cop tenim més en compte l'autenticitat i la integritat d'una empresa abans de decidir si volem tenir-hi tractes o no. Els consumidors mostren una major preferència per a productes, serveis i experiències connectades amb l'autèntica identitat d'una organització. Per això, la capacitat d'una empresa per relacionar el seu passat i la seva herència amb el seu present, per actuar d'acord amb les seves conviccions i transmetre la seva singularitat local és crucial per a la reputació de l'empresa i per al seu èxit en el mercat” (Authentic Companies are the Winners of Tomorrow, N. Stagis).

Aquest va ser un dels missatges clau de la sessió Sostenibilitat de la marca: noves perspectives de creixement, organitzada pel Medinge Group a Esade, en la qual van intervenir Simon Paterson (Paterson Associates) i Enric Bernal (Pinea 3 Living Organisations). El Medinge Group és un col·lectiu d'experts en construcció de la marca (branding), sense afany de lucre, que té com a objectiu influir sobre les empreses perquè esdevinguin més humanes i humanitàries.

L'excepcional durada i gravetat de la crisi econòmica actual posen de manifest, de manera cada cop més evident, que el vell model organitzatiu és una de les causes estructurals d'aquesta crisi. Mentre no siguem capaços de superar el vell paradigma empresarial, difícilment aconseguirem sortir del pou. Necessitem organitzacions obertes, que generin confiança, que fomentin la col·laboració i sàpiguen definir un projecte atractiu i valuós per al conjunt de la societat. En definitiva, tot indica que el futur estarà en mans d'aquelles marques que siguin percebudes com a autèntiques i que sàpiguen com conciliar els seus interessos amb els d'una gran varietat de stakeholders.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
COMERÇ

Els comerços de Tarragona estan molt poc digitalitzats

TARRAGONA
habitatge

La compravenda d’habitatge cau un 11% al juny

barcelona
economia

Creixen un 55% els autoconsums col·lectius connectats a Endesa

girona
GIRONA

La compravenda d’habitatges a la demarcació cau un 13,3% el mes de juny

GIRONA
economia

Raimat inicia la verema amb molt bones perspectives gràcies a les temperatures del maig i juny

Raimat
energia

Baixa la producció anual d’energia elèctrica provinent de les renovables

barcelona
economia

Codorniu paga més pel raïm per compensar la sequera

Sant Sadurní d’Anoia
Celestí Ventura
President del Col·legi de l’Arquitectura Tècnica de Barcelona (Cateb)

“Cal mobilitzar el petit inversor per finançar l’habitatge social”

Barcelona

Galderma, la suïssa captivada per Barcelona

Barcelona