Empreses

La Serhs integra 3.000 articles en fred a la seva xarxa comercial

Serhs Distribució ha incorporat aquest mes 3.000 productes refrigerats i congelats a la seva xarxa comercial i amplia així la venda en línia que, amb 25 milions, ha doblat la seva facturació en un any. Igor Onandia, director general de Serhs Distribució diu que “actualment no existeix cap portal adreçat al sector de l'hoteleria i restauració que ofereixi aquest volum de productes i, alhora, tant alt grau de personalització en el servei”. La mesura permet, segons la companyia, focalitzar l'activitat i ampliar el radi d'acció “tenint en compte les necessitats de cada segment de client, des de bars i restaurants fins a hotels i grans col·lectius”. Des d'ara, les 6 plataformes de distribució situades a Catalunya incorporen aquest segment de productes que només se servien des de Tordera i Tarragona. En una segona fase està previst estendre aquests productes a les 4 plataformes que a la Serhs tenen al País Valencià i Múrcia i també estudien incorporar-hi fruita i verdura. La divisió del grup va obtenir una facturació de prop de 225 milions d'euros el 2012.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.