Economia

turisme

Turisme Garrotxa renova la marca amb què ven la comarca

Turisme Garrotxa, un organisme públic comarcal que aplega també el sector privat, ha renovat la seva imatge corporativa. Els municipis d'Olot, Mieres i Maià de Montcal han estat els primers a fer-ne ús als seus nous tríptics d'informació turística. Aquests nous materials de la Garrotxa tenen per objectiu que tots els municipis de la comarca comparteixin la mateixa imatge promocional amb l'objectiu de sumar esforços i treballar de manera conjunta en el model turístic garrotxí. En aquest sentit, el president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà, ha afirmat que aquest ens aposta, des de fa setze anys, pel desenvolupament d'un model de turisme sostenible en col·laboració amb tots els agents públics i privats del sector.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Desirée Gómez Cardosa,
analista de Tendències Educatives i Innovació de la UOC

“Caldrà oferir una renda bàsica per als exclosos de la IA”

Barcelona
SALUT

La sanitat va crear 7.000 llocs de treball a l’àrea metropolitana

Barcelona

Mutua de Propietarios obre parèntesi per pair compres

Barcelona

Vitaance compromet empresa i empleat amb l’esport i la salut

Barcelona
economia

La pensió mitjana dels catalans creix un 5,06% al juliol i se situa en 1.306 euros

barcelona
economia

Catalunya es manté el 2022 com el tercer territori que més recapta però el desè en recursos rebuts

barcelona
economia

Lleuger descens de l’atur, que se situa en el 9,41%

barcelona
economia

Segon avís de la CE a Espanya per “discriminar” els interins

barcelona
economia

El govern ha destinat 246 milions en ajuts a la indústria des de 2021

barcelona