Economia

turisme

Turisme Garrotxa renova la marca amb què ven la comarca

Turisme Garrotxa, un organisme públic comarcal que aplega també el sector privat, ha renovat la seva imatge corporativa. Els municipis d'Olot, Mieres i Maià de Montcal han estat els primers a fer-ne ús als seus nous tríptics d'informació turística. Aquests nous materials de la Garrotxa tenen per objectiu que tots els municipis de la comarca comparteixin la mateixa imatge promocional amb l'objectiu de sumar esforços i treballar de manera conjunta en el model turístic garrotxí. En aquest sentit, el president de Turisme Garrotxa, Eduard Llorà, ha afirmat que aquest ens aposta, des de fa setze anys, pel desenvolupament d'un model de turisme sostenible en col·laboració amb tots els agents públics i privats del sector.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

Volkswagen elimina la garantia contra l'acomiadament de treballadors

barcelona
economia

La verema a tot Catalunya caurà un 40% per la sequera, segons Unió de Pagesos

Vilafranca del Penedès
tecnologia

El TJUE confirma dues sancions milionàries a Apple i Google

barcelona
economia

FirAnoia omplirà el centre d’Igualada del 20 al 22 de setembre

Igualada
economia

Tortosa anuncia una congelació dels impostos pel 2025

Tortosa
Economia

Draghi posa deures a la UE

Brussel·les
Iris Triola
Pescadora de la confraria de Blanes i membre de l’Associació Dones de la Mar

“El peix és l’última proteïna salvatge que ens queda”

Blanes

Applus gestionarà durant 25 anys l’Institut d’Investigació de l’Automòbil aportant 800 milions

SANTA OLIVA
economia

El lloguer d’una habitació a Barcelona s’enfila als 638 euros al mes a l’agost

Barcelona