Economia

TURISME

Atraure turistes russos per l'estómac

L'hotel Llegendes de Girona ofereix rutes per menjar als restaurants gironins que tenen estrelles Michelin

L'hotel de quatre estrelles Llegendes de Girona Catedral ha elaborat un paquet turístic de tres dies destinat al mercat rus i països del Golf (Dubai, Qatar i Abu Dhabi, entre d'altres), però també al mercat anglès, en el qual ofereix gastronomia a restaurants amb estrella Michelin, història a diferents indrets de la demarcació i rutes per comprar. La idea, segons explica el president de la Fundació Petxada de Sant Narcís i propietari de l'hotel, Carles Mallart, és atraure nous clients i oferir-los estades diferents aprofitant el potencial que té la ciutat de Girona –sobretot des que “hi ha el millor restaurant del món”– però també la resta de la demarcació.

Amb l'oferta, que porta el nom de Girona 3 dies, s'ofereix, a més de les tres nits a l'hotel Llegendes, un dinar o sopar a El Celler de Can Roca: “Com que molts clients no voldran esperar més d'un any perquè hi hagi taula disponible a El Celler de Can Roca, els oferim també una ruta en altres restaurants amb estrelles Michelin de les comarques gironines o de les de Barcelona.”

El paquet inclou compres en diversos centres comercials com també visites al Barri Vell de Girona, Peratallada, Besalú, Figueres o fer el triangle Dalí, entre moltes altres opcions. “L'oferta s'adapta a la disponibilitat i als gustos de cada un dels clients”, assegura.

El president de la fundació explica que el fet de “recomanar” El Celler de Can Roca als seus clients ja ve de lluny. “Fa quatre o cinc anys, des que vam obrir l'hotel, que hi col·laborem: ells ens envien gent a dormir i nosaltres, tot i que en aquell moment ja no ho necessitaven i ara encara menys, també recomanem el seu restaurant.” Ara el potencial que representa per a la ciutat de Girona tenir el primer restaurant del món és important “i s'ha de saber aprofitar”. “Girona té potencial però li faltava ganxo, i ara ja el té, amb el millor restaurant del món”, assegura Mallart.

El president de la fundació manté que l'hotel Llegendes de Girona Catedral té un client “solvent” i i que per això pot oferir àpats en restaurants amb estrelles Michelin. “És un client que no vol el turisme de tot inclòs, sinó que busca el turisme de tot resolt.” “Ara és el moment d'aprofitar-ho i projectar la demarcació de Girona com la capital de la gastronomia per als pròxims deu anys”, recomana Mallart.

L'hotel Llegendes de Girona Catedral té quinze habitacions, de les quals cinc són dúplex. És un hotel “singular” i “diferent”. Disposa de dues habitacions, anomenades Margarita Bonita i dos Eros, totes amb sofàs tàntrics.

LA FRASE

El nostre client no vol el turisme del tot inclòs sinó que busca el turisme del tot resolt
Carles Mallart
PRESIDENT DE LA FUNDACIÓ PETXADA DE SANT NARCÍS


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

La producció d’oli d’oliva caurà un 60% a Tarragona i l’Ebre

Reus
política

La CUP llença un espot per denunciar la massificació turística a Catalunya

barcelona
BEGUR

Reclamen la readmissió del delegat dels treballadors d’Innova Coptalia

BEGUR
economia

Els treballadors de la planta de compostatge de Botarell faran vaga indefinida a partir del 23 d’agost

Botarell

Els preus es contenen amb un creixement interanual del 2,7% al juliol

GIRONA
economia

La inflació baixa gràcies a l’electricitat i els aliments

barcelona
economia

L’atur juvenil mundial marca la xifra més baixa dels darrers quinze anys

barcelona
economia

El Prat bat un nou rècord al juliol: més de 5 milions de passatgers

barcelona
economia

Es dispara el nombre de persones i empreses que no poden fer front als seus deutes

barcelona