Economia

BALANÇ

Invertir amb el cap

La xarxa espanyola de l'AVE, la segona més extensa del món, ha rebut crítiques de diversos sectors per considerar-la una obra faraònica impròpia d'un estat que no és, ni de lluny, el segon més ric del planeta. S'ha donat prioritat, per raons exclusivament polítiques i no pas d'eficiència econòmica, a una despesa que hauria estat molt més rendible si s'hagués destinat al suport a les empreses i la creació de llocs de treball. Ara, a més d'assumir el cost de manteniment d'una xarxa sobredimensionada, pagarem molts anys, en forma de debilitat econòmica, la falta d'incentius a la generació d'ocupació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Estats Units

Les actes de la Fed suggereixen que al setembre podria rebaixar els tipus d’interès

Economia

CCOO manté la vaga al Port Olímpic coincidint amb la Copa

Barcelona
Comerç

La Xina investigarà els subsidis a les importacions de lactis europeus

Barcelona
ECONOMIA

La Paeria convocarà una cimera per impulsar la capitalitat hortofructícola de Lleida

Lleida
Economia

Bones perspectives de collita de la figa d’Alguaire gràcies a les altes temperatures

Alguaire
Economia

L’Ajuntament tanca sis parades dels antics ocellaires de la Rambla

Barcelona
unió europea

Brussel·les revisa a la baixa els aranzels als cotxes elèctrics xinesos

barcelona
Economia

Tercer any de mala collita de fruita seca al Camp de Tarragona

Tarragona
economia

L’alça del dèficit comercial alerta les empreses exportadores

barcelona