Empreses

Munich aposta pel mercat asiàtic i s'instal·la a la Xina, Japó i Corea

La marca de calçat esportiu i de moda Munich ha apostat pel mercat asiàtic i s'ha instal·lat a la Xina, Japó i Corea. La firma, amb seu a Capellades, va començar l'any exportant un 40% de la producció i manté l'interès en els mercats exteriors per seguir creixent.

Munich ha desembarcat a la Xina a través d'un distribuïdor local i, d'entrada, ha obert dues botigues en dos centres comercials, a Xangai i Nanjing. Al Japó, l'empresa també ha entrat mitjançant un distribuïdor local –en aquest cas a través de botigues multimarca– i a Corea s'ha instal·lat en un centre comercial de Seül. La firma, però, preveu obrir nous punts de venda en aquests mateixos països durant el 2014.

Munich és una marca registrada en més de 40 països i, tot i que la major part de les vendes internacionals es concentren a Europa, també té presència en països com ara Canadà, els Estats Units, Kazakhstan i Xile. La firma té set botigues pròpies a Catalunya i cinc a l'Estat, a les quals cal sumar els espais als centres comercials i els 400 punts de venda multimarca on és present.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Unió Europea

Brussel·les podria multar la xarxa social X per incomplir la Llei de serveis digitals

Barcelona
economia

En marxa el sistema per nodrir d’energia elèctrica els vaixells de la zona de contenidors del Port de Barcelona

Barcelona
economia

Els preus s’apugen sis dècimes a les comarques gironines al juny

girona

Impuls per activar la primera fase del canal Xerta-Sénia a finals d’any

Xerta
economia

Els usuaris del metro creixen un 6% al maig, i superen els 43 milions

Barcelona
turisme

Casa Batlló rep 1,5 milions de visitants el 2023 i supera els 50 milions de facturació

barcelona
política

Catalunya lidera la captació de fons Next Generation a l’Estat

barcelona

Granollers activa un pla per promoure el comerç urbà

Granollers

Eurecat i GironaHub impulsen la generació de start-ups tecnològiques

GIRONA