Empreses

Perfilstar creix un 6% en vendes i obre mercat a Líbia i Grècia

L'empresa Perfilstar de Barberà del Vallès, que es dedica a la fabricació d'accessoris per a paviments laminats, portes i parquets, ha tancat el 2013 amb un creixement d'un 6% de les vendes i d'un 12% dels metres lineals produïts. La companyia, que aposta cada any per obrir nous mercats i reinvertir part dels seus beneficis en nova tecnologia i maquinària, ha iniciat l'exportació a dos països, Líbia i Grècia. D'aquesta manera, aquests països s'afegeixen a la vintena amb què ha comercialitzat l'empresa des que va néixer, l'any 1994. Perfilstar va exportar un 31,77% de la seva producció l'any 2012 i un 41,12% el 2013.

La seva presència en fires del sector d'accessoris per a paviments, com ara la Domotex de Hannover, els obre la possibilitat d'entrar en mercats nous com els de l'Europa de l'Est, el d'Orient i el de l'Amèrica Llatina, explica Toni Ballart, gerent de l'empresa. També tenen previst assistir a les fires de Carrefour du Bois a Nantes (França), Harrogate (Regne Unit) i a la de paviments del Brasil, la més important de l'Amèrica del Sud.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Unió Europea

Brussel·les estudia multar la xarxa social X per incomplir la Llei de serveis digitals

Barcelona
economia

En marxa el sistema per nodrir d’energia elèctrica els vaixells de la zona de contenidors del Port de Barcelona

Barcelona
economia

Els preus s’apugen sis dècimes a les comarques gironines al juny

girona

Impuls per activar la primera fase del canal Xerta-Sénia a finals d’any

Xerta
economia

Els usuaris del metro creixen un 6% al maig, i superen els 43 milions

Barcelona
turisme

Casa Batlló rep 1,5 milions de visitants el 2023 i supera els 50 milions de facturació

barcelona
política

Catalunya lidera la captació de fons Next Generation a l’Estat

barcelona

Granollers activa un pla per promoure el comerç urbà

Granollers

Eurecat i GironaHub impulsen la generació de start-ups tecnològiques

GIRONA