Economia

L'ampliació de La Roca Village obre amb 30 milions d'euros invertits

El Village del Vallès Oriental és l'espai més gran d'Europa de la col·lecció Chic Outlet Shopping

L'ampliació inclou un nou vial directe des de l'AP-7

Els amants de la moda tenen un nou terreny per descobrir: l'ampliació del complex de botigues outlet La Roca Village. Aquest dimecres l'empresa que gestiona i ha creat l'outlet, Value Retail, va obrir les portes de la nova ampliació de 7.000 metres quadrats que s'ha construït a continuació del Village actual. Aquesta extensió se suma als 17.000 metres quadrats que el Village ocupava fins ara i el converteix en el més gran d'Europa dins la col·lecció Chic Outlet Shopping, que té nou Villages escampats pel vell continent.

La nova fase inclou 40 botigues, que aniran obrint fins a final d'any. També s'hi instal·laran restaurants. Les boutiques que van obrir ahir són Loewe, Salomon, Baldinini, Zwilling, Oro Gold, La Martina, Fossil, Hour Passion i Becara. A aquestes s'hi suma Aristocrazy, que obre avui. Segons els impulsors, amb aquesta aposta “La Roca Village es consolida com a destinació líder en turisme de compres”. De fet, durant el 2013, l'espai va ser el punt d'interès turístic més visitat de Catalunya, amb 3,3 milions de persones. Un 65% dels clients que rep són estrangers amb un poder adquisitiu alt.

Per fer possible l'ampliació, Value Retail hi ha invertit 30 milions d'euros i s'ha construït un nou vial des de l'autopista AP-7 que permet un accés directe a la zona comercial. Amb aquesta fase es crearan amb el temps 200 places de feina directa, a més del centenar de llocs que s'estima que s'han ocupat amb les obres de construcció.

La inversió també ha permès millorar el servei i l'atenció al client. El nou espai inclou una sala VIP, una MICE room destinada al turisme de congressos i reunions, una sala per a l'oració multiconfessional, una oficina de devolució d'impostos i serveis hospitalaris i d'atenció al turista.

Pel que fa a l'arquitectura, l'ampliació segueix la mateixa filosofia que ha tingut fins ara el Village. Els edificis estan inspirats en l'arquitectura tradicional catalana que els arquitectes han dissenyat després d'estudiar algunes de les obres més destacades de la Catalunya de final del segle XIX i principi del XX, com fàbriques tèxtils, edificis públics i de la burgesia.

Dins l'ampliació destaca l'obertura de la pop-up boutique Barcelona Designers Collective, que mostrarà les col·leccions dels nous talents de Catalunya. La presentació d'aquest apartat es farà coincidint amb la 080 Barcelona Fashion.

Equipament hoteler

La declaració de la Roca del Vallès com a municipi turístic ha fet obrir els ulls a l'Ajuntament vallesà. El consistori estudia la construcció d'un equipament hoteler en uns terrenys de 16 hectàrees que té propers al Village. Estaria obert a idees del sector privat que poguessin sortir a través d'un concurs públic en el qual ja s'està treballant.

LES XIFRES

40
botigues noves
aniran obrint des d'ara i fins a final d'any en aquesta nova fase d'ampliació
300
llocs de treballs,
200 dels quals són directes, és el que està generant aquest nou apartat de l'‘outlet
' vallesà
24.000
metres quadrats
és el que ocupa ara La Roca Village, convertint-se així en el Village més gran d'Europa


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia