Focus

Disputes per tenir presència en els festivals de música

El diari The New York Times publicava un article sobre el darrer Primavera Sound afirmant que el festival ja s'ha convertit en una de les cites musicals més atractives dins el panorama europeu i afegia que és “un model” per a promotors de tot el món.

La poderosa capacitat d'atracció que tenen festivals com el Primavera Sound és un caramel per a les marques cerveseres i no dubten a fer mans i mànigues per tenir-hi presència i, si pot ser, presència exclusiva.

San Miguel i Damm van passar-se anys disputant-se el Primavera i alternant-se en el patrocini, fins que el 2013 va entrar en escena l'holandesa Heineken (que també patrocina el macrofestival Bilbao BBK Live o el FIB de Benicàssim) i es va endur el pastís.

Damm té el domini en el totpoderós Sònar (aquest cap de setmana a Barcelona) i San Miguel ha apostat pel projecte Un lugar llamado mundo, una iniciativa alternativa als grans festivals i amb la qual diu donar suport a la música de qualitat. Mahou (marca germana de San Miguel) patrocina el festival de jazz de Granada i Coronita ha estat la marca associada al festival Rock and Rio.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Eurecat i GironaHub impulsen la generació de start-ups tecnològiques

GIRONA

La pedregada afecta més de 1.400 hectàrees de fruita dolça del Segrià

Lleida

El Govern destina 4,7 milions en ajuts per a noves inversions industrials

girona
ECONOMIA

La funeraria supramunicipal FuneCamp preveu un estalvi del 30%

Reus
economia

Eacom instal·larà un centre logístic a Tortosa i preveu crear un centenar de llocs de treball

Tortosa
estats units

Boeing accepta declarar-se culpable de frau en el cas dels 737 Max

barcelona
economia

Gairebé trenta milions d’euros per millorar la sostenibilitat i la digitalització de la indústria

Barcelona
economia

La família Grífols i el fons Brookfield estudien una opa pel 100% de la multinacional

barcelona
ECONOMIA

El Bages assoleix màxims històrics de reputació turística en línia

Manresa