Economia

Benidorm preveu aconseguir 30 milions d'impactes publicitaris

La campanya abraça accions en set suports de grans ciutats de l'estat

Aquesta ciutat de la comarca de la Marina ha encetat una campanya de promoció enfocada al turisme estatal, amb l'objectiu de captar visitants de darrera hora, indecisos i que no han fet cap reserva de vacances.

La campanya, realitzada per la Fundació Turisme de Benidorm, ha estat presentada i s'hi desenvoluparà amb diferents suports i preveu arribar a 30 milions d'impactes. Disposa d'un pressupost de 70.000 euros.

La primera de les accions ja ha començat amb el repartiment de 50.000 exemplars d'una guia de Benidorm en format de butxaca, encartada dins d'un conegut mitjà de comunicació escrit de distribució gratuïta.

Però a més també s'hi preveu una acció en vídeo que serà remés per coreu electrònic als que facen ús dels cercadors de vols per Internet.

La campanya també engloba una acció promocional en el transport públic de Madrid i en el Metro d'aquesta mateixa ciutat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Es plantegen augmentar els ramats pel farratge acumulat

ventalló
ECONOMIA

La 70a Fira Agrària de Sant Miquel de Lleida s’apropa als 300 expositors

Lleida
economia

La Xina endarrereix l’edat de jubilació per primer cop des del 1978

barcelona
economia

Un 50% dels participants en els plans d’ocupació, troben feina en sis mesos

Barcelona

El Grup Refrica-Fritecno s’expandeix amb la compra de Frinco

FORNELLS DE LA SELVA
estats units

Els treballadors de Boeing als EUA van a la vaga, la primera en setze anys

barcelona
economia

L’economia catalana creix un 3 % gràcies a la demanda interna

barcelona
economia

El BCE abaixa els tipus un 0,25% per segona vegada aquest any

barcelona

La tercera edició de la iniciativa «Beu-te el museu» uneix dotze cellers i dotze museus

girona