Benidorm preveu aconseguir 30 milions d'impactes publicitaris
La campanya abraça accions en set suports de grans ciutats de l'estat
Aquesta ciutat de la comarca de la Marina ha encetat una campanya de promoció enfocada al turisme estatal, amb l'objectiu de captar visitants de darrera hora, indecisos i que no han fet cap reserva de vacances.
La campanya, realitzada per la Fundació Turisme de Benidorm, ha estat presentada i s'hi desenvoluparà amb diferents suports i preveu arribar a 30 milions d'impactes. Disposa d'un pressupost de 70.000 euros.
La primera de les accions ja ha començat amb el repartiment de 50.000 exemplars d'una guia de Benidorm en format de butxaca, encartada dins d'un conegut mitjà de comunicació escrit de distribució gratuïta.
Però a més també s'hi preveu una acció en vídeo que serà remés per coreu electrònic als que facen ús dels cercadors de vols per Internet.
La campanya també engloba una acció promocional en el transport públic de Madrid i en el Metro d'aquesta mateixa ciutat.