Economia

L'Aliança vol recuperar els mercats de proximitat

Reus, Salou, Cambrils, Vila-seca i PortAventura treballaran per atreure el turisme que no vagi al nord d'Àfrica

Els patronats de turisme de Salou, Cambrils i la Pineda (Vila-seca), l'Agència Reus Promoció i PortAventura van renovar ahir el conveni de col·laboració per promocionar la Costa Daurada central. La regidora de Turisme de Cambrils, Mercè Dalmau, va qualificar l'acord de “singular i únic”; d'aquest acord en sorgiran campanyes per atreure turistes en mercats d'origen i la presència en fires. Les actuacions es basaran “en criteris de qualitat i s'adreçaran al turisme familiar”, com va explicar la presidenta de l'Agència Reus Promoció, Montserrat Caelles.

L'Aliança turística centrarà els esforços en els mercats català, espanyol i francès. L'acord també preveu l'assistència voluntària en iniciatives com ara les fires de turisme Bebés & Mamás de Barcelona, Fitur de Madrid, el Saló de les Vacances de Brussel·les, la fira Mappro de París i diverses accions de màrqueting de carrer. També s'editarà conjuntament el material de promoció i marxandatge i s'estrenarà el nou portal de l'Aliança, www.familyholidays.cat.

El regidor de Turisme de Salou, Benet Presas, va destacar l'esperit “generós” de l'acord ja que, a més de la promoció de les destinacions, es posa en comú l'oferta complementària cultural, comercial, gastronòmica i de lleure dels municipis, “sense importar-nos que un turista se'n vagi a fer una activitat al municipi del costat”. Presas també va remarcar la fidelitat de l'acord: “En quinze anys ha perdurat l'Aliança, tot i els canvis de governs i de persones.”

Pel que fa a les previsions per al 2016, el titular de Turisme de Salou va pronosticar que la situació conflictiva que es viu al nord d'Àfrica “fa que les destinacions de Tunísia i d'Egipte hagin desaparegut i que a Turquia les vendes hagin caigut en picat”. Els responsables turístics afirmen que s'estan reprogramant reserves que podrien augmentar el nombre de visitants de la Costa Daurada i d'altres destinacions mediterrànies. En aquest sentit, el president del Patronat de Turisme de Vila-seca, Pere Segura, va assenyalar: “Cal estar preparats per atreure aquests clients que no vagin a l'Àfrica.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Creixen les iniciatives per fer escalar l’economia als Pallars

Barcelona
Daniel Altimiras
President del centre tecnològic Eurecat

“La pime té encara molt recorregut a fer en R+D+I”

Barcelona

Arquia tindrà aviat la seva versió en banca digital

Barcelona
Agricultura

Arrenca la collita d’ametlla a Lleida amb bona previsió als camps de regadiu

Sarroca de Lleida
agricultura

La sequera farà caure la collita de raïm a la meitat

barcelona
estats Units

Powell confirma que ha arribat el moment de retallar els tipus als EUA

barcelona
economia

Xifres de rècord als hotels catalans tot i el lleu descens de turistes

barcelona
QUERALBS

Aprovat inicialment l’acord per la concessió de la Vall de Núria

QUERALBS
Laboral

Els treballadors de la planta de compostatge Secomsa, de Botarell, ajornen la vaga

Botarell