El Penedès aspira a ser destinació de referència
Enoturisme Penedès aposta per la comercialització ‘on line' i el màrqueting
El president del Consorci de Promoció Turística del Penedès, Sergi Vallès, vol que el Penedès esdevingui una de les vint destinacions turístiques internacionals habituals. Així ho va manifestar en la presentació dels resultats del 2015 i el pla d'accions del 2016, que Enoturisme Penedès va presentar dijous al matí a Vilafranca.
Segons Vallès, des del Consorci de Promoció Turística s'està “innovant, creixent i treballant per cridar l'atenció, i a través de les propostes i experiències turístiques singulars al Penedès s'està aconseguint”. Un dels principals reptes del 2016 serà una promoció acompanyada d'una estratègia de comercialització on line. Els bons resultats del passat 2015, tant en vendes com en posicionament on line, avalen, segons Vallès, l'aposta per millorar l'estratègia de comercialització i comunicació on line i un nou pla de màrqueting.
La directora del Consorci, Núria Sala, va assegurar que el creixement de la comercialització on line d'experiències ha generat durant el 2015 un increment de la facturació, reserves i clients. Al llarg de l'últim any, des del Consorci s'ha comprovat que les xarxes socials poden ser unes grans aliades en la promoció i venda de les experiències en el turisme del vi.
El 2016 el pla inclou accions en diferents àmbits, però els projectes Penedès 360 (rutes circulars en BTT) i Miravinya · explora el Penedès (cinc miradors i diferents punts d'interès, en rutes per fer en cotxe) esdevindran el nou atractiu de la zona.